דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינוי שם ומתן שם לתינוק 

מאת    [ 16/12/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 4411 פעמים ]

לא כולם מבינים את הקשר בין שמו של אדם למציאות היומיומית שלו וצירופי המקרים בחיים, בתפיסה החומרית שלנו זה לא  ממש נתפס... אבל בשנים האחרונות, הרבה מהאקסיומות שחיינו לפיהן שנים רבות מתפוגגות והראש נפתח להבנה שהמציאות עולה על כל דמיון והדברים לא בדיוק כפי שהם נראים, המושג אנרגיות כבר לא שייך רק לאנשים רוחניים... 
בעבור מי שלא מודע למחקרים מדעיים שנעשים בשנים האחרונות, סרטים כגון המטריקס, או בליפ פתחו פתח לשוני בתפיסה.

בלי קשר לאמונה באנרגיות של האותיות, יש אנשים שמרגישים שהשם שלהם לא עושה להם טוב והיו רוצים להחליף אותו ויש אנשים שיש להם בעיה בריאותית או נפשית ושמעו ששינוי שם יכול לעזור, אבל חוששים לעשות את התהליך לבד ובצדק .
משום שלכל אות בשם יש כוח, אנרגיה המאפיינת אותה , וכאשר עושים שינוי שם בהתאמה אישית מדוייקת , לכל שינוי אפילו של אות אחת יש השפעה ממשית, מבריאה ומאזנת על החיים שלנו. "כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" (ספר הזוהר)   שינוי שם צריך להיעשות אצל איש מקצוע בעל ידע וניסיון, אדם מספיק מנוסה ובעל יכולת להבין מראש את כל השינויים האפשריים שיכולים להיווצר בתהליך כזה, משום ששינוי אותיות בשם באמת יכול לעזור להבריא מבעיות מגוונות, גם כאלה שלו מצאו להן פתרון ברפואה קונבציונלית, לעזור לאדם להצליח בקריירה, אבל גם לעשות את הפעולה ההפוכה אם זה לא נעשה בהתאמה אישית מדויקת,  בדיוק כמו שלא נעשה ניתוח לב מורכב אצל רופא המשפחה אלא נלך לאיש המקצוע הטוב ביותר שנוכל למצוא.
  קוד-יה היא שיטה יחודית לאבחון וריפוי דרך השם המשלבת בין תורות המזרח לקבלה יהודית, טכנולוגיה של ידע עתיק בעידן החדש.   השיטה מאפשרת התבוננות ב"תוכנה הפנימית" שלנו - המטריקס, המרכיב כל דבר וכל אחד בכדור הארץ ונותנת פתרונות לקשיים או בעיות של גוף או נפש.   אבחון אישי בשיטת קוד-יה מדויק ועמוק ומאפשר להבין את ההשפעה של כל אות בשם שלנו על כל רמות האישיות : אנרגטית/פיזית/רגשית/מנטלית ומהן ההשלכות של המבנה הזה על כל מערכות החיים כגון : בריאות, קריירה, זוגיות, מימוש עצמי ועוד ניתן גם לקבל תשובות לשאלות עמוקות כגון: מה הייעוד של האדם, מהו רצון הנשמה שלו, איזה תיקון הוא בא לעשות בגלגול הזה, מהן הסיבות למה שקורה לו בחייו, אפשר לשאול על מערכות יחסים וזוגיות, עסקים, אפשר להעזר בשיטת קוד-יה לתת שם טוב לתינוק או לעסק .

האפשרויות להעזר בשיטת קוד-יה רבות ומגוונות, האבחון פותח אדם למודעות מלאה לחייו ומאפשר פוקוס ומיקסום הפוטנציאל, ושינוי שם בעזרת השיטה מאפשר איזון מקסימלי ובריאות נפשית ופיזית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב